Bestellen & betalen

Ervaar het gemak van online winkelen bij Purdies en maak kennis met mijn aanbod van sieraden en accessoires. Hieronder kan je alle informatie terugvinden over het bestellen bij Purdies.nl. Uiteraard ben ik bereikbaar voor alle vragen via info@purdies.nl.

Stap 1: Artikel in winkelwagen plaatsen
Ga naar het artikel van keuze en kies vervolgens de gewenste maat kleur en het aantal.
Klik op de button “in winkelwagen”. Je kan vervolgens verder winkelen.
Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelwagen geplaatst? Klik dan op de winkelwagen rechts bovenin het scherm.

Stap 2: Persoonlijke gegevens invoeren
Je ziet nu een overzicht van uw bestelling, in dit scherm kan je desgewenst nog het aantal wijzigen.
Beschik je over een actiecode, dan kan je deze in dit scherm invoeren.
Om jouw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
Heb je al een account bij Purdies? Log dan eenvoudig in onder “terugkerende klant” met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft je gegevens niet opnieuw in te voeren. Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken of als gast te bestellen.

Stap 3: Betaalmethode kiezen
Nadat je jouw gegevens hebt ingevoerd klik je op “betaalmethode” om de bestelling verder af te ronden.
Eventueel kan je in dit scherm jouw waardecheque verzilveren.

Stap 4: Bestelling bevestigen
Om jouw bestelling te voltooien kies je voor “bestelling afronden”.
Je ziet nu een overzicht , controleer de bestelling, je persoonlijke gegevens en je gekozen betaalmethode. Is dit in orde, kies dan voor “bevestigen”

Stap 5: Betalen
Het is mogelijk om op de volgende manieren te betalen:

Via Ideal
Veilig en vertrouwd via je eigen bank omgeving.

Via overboeken per bank
IBAN nummer NL03RABO0301554862  BIC RABONL2U
Vermeld bij overboeken altijd het bestelnummer.
Zodrag de betaling is bijgeschreven wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden.

Contant bij afhalen
Woon je in Wijchen of ben je toevallig in de buurt? Dan kun je je bestelling ook afhalen en contant afrekenen. Afhalen is alleen op afspraak.

Artikel niet op voorraad?
Ondanks mijn uiterste zorg, kan het helaas soms voorkomen dat tijdens het verwerken van jouw bestelling blijk dat een product dat je besteld hebt niet meer op voorraad is of niet aan de gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval krijg je daarvan tijdig bericht en wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, spoedig aan je gecrediteerd (binnen 2-4 werkdagen).

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je per ongeluk een verkeerd artikel besteld of wil je graag een artikel annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op via info@purdies.nl. Ik zal dan voor je kijken of het nog mogelijk is jouw bestelling te wijzigen. Heb je al een e-mail ontvangen dat jouw bestelling verzonden is, dan is het helaas niet meer mogelijk jouw bestelling nog te wijzigen.

Heeft u nog vragen of opmerkingen dan wij bereikbaar via info@purdies.nl